Спестява се ангажимента и сложността за изграждането на собствен SOC в организациите;
SOC е абонаментна дейност, при която организациите възлагат на външни изпълнители откриването на заплахи и реакция при възникване на инциденти и разследването им. Концепцията за превръщане на вътрешния оперативен център за сигурност (SOC) във външна услуга, предоставя външни експерти по киберсигурност, които следят събития, устройства, облачна среда и корпоративна мрежа за вече известни и еволюиращи напреднали заплахи.
SOC като услуга може да предложи мониторинг 24×7 или 9х5, без да изисква организациите да правят значителни инвестиции в софтуер за сигурност, хардуер и друга инфраструктура.
Разберете какво е SOC в 2 минути
Защо да използваме SOC
Предимства на SOC as a Service
Етапи при внедряването
Абонаментни планове
Свържете се с нас
Защо да използваме SOC?
Експерти
Компаниите, които предлагат SOC като абонаментна услуга са експерти в управлението на операциите за сигурност на организации от цял свят и във всяка индустрия.
Облекчен бюджет
Използването на абонаментната услуга от външен оператор на SOC може да бъде далеч по-евтино от това, което би струвало на организацията да си изгради сама такъв център.
Наблюдение
Със SOC като услуга цялата мрежова среда на клиентите е под непрекъснато наблюдение за нови и неизвестни до момента киберзаплахи.
Оперативен разход
Със SOC като услуга, капиталовите разходи, които обикновено участват в изграждането на SOC, се предлагат под формата на месечен абонамент, който счетоводно се отчита като оперативен разход.
Мониторинг
Събирането и анализирането на различна по вид и съдържание информация за евентуални заплахи се извършва от опитни анализатори по киберсигурност и с най-съвременни решения за мониторинг на сигурността и управление на реакцията.
Готово решение
Времето, обикновено свързано с изграждането на екип за SOC, получаване на инфраструктура и лицензиране и внедряване на софтуер, се компенсира като вече работещ и обслужван SOC на доставчика на услуги.
Предимства на SOC As A Service
Етапи при внедряването на SOC
1. Одит на текущото състояние
Aнализ на текущото състояние, провеждане на проучвания за информационна сигурност и ниво на киберриск.
2. Инсталиране на сензори
На базата на актуалните технологии се инсталират различни по тип детектори. Това е система от индикатори (контролни точки), които позволяват мониторинг на предварително дефинирани киберзони, хранилища за данни и информационни потоци, съобразени със специфичните бизнес нужди.
3. Управление на възникналите събития
Внедряване на системи, които събират, обобщават, съпоставят и анализират всички събития и информация, свързани с инциденти. Съхраняване на метаданни за бъдещи разследвания.
4. Видимост на събития и потенциални атаки
Постоянен проактивен мониторинг на киберинциденти в организацията. Определяне на аларми, известия и методи за реакция.
5. Автоматизирана реакция
Създаване на правила за автоматизирана реакция и предотвратяване на киберинциденти.
6. Отчетност
Система от много персонализирани предварително дефинирани периодични доклади, които представляват текущото състояние на заплахата, позволявайки ясно вземане на решения въз основа на опит и исторически данни.
7. Киберразследване
Дълбок анализ, чрез използване на комбинирани средства, методи и ресурси с цел детайлно изучаване за съществото на атаката, възможността за начина на проникване, потенциално засегнати данни.
8. Обратна връзка и самообучение
Адаптиране на системи, дейности и реакции, базирани на обработени данни и киберсъбития с цел осигуряване на подобрена защита за в бъдеще.
Абонаментни планове SOC Mnemonica
За детайли и цени на всеки план, както и допълнителни въпроси, моля, обърнете се към екипа ни.